Reklama i Social Media

Modernizowanie logo

Modernizowanie logo

Post by relatedRelated post

Modernizowanie logo
Bardzo wiele dużych korporacji przekonało się, że zmodernizowanie istniejącego znaku graficznego albo przywrócenie starego logo może być lepszym rozwiązaniem niż kompletne odrzucenie dotychczasowych symboli i próba sprzedania publiczności całkiem nowego wizerunku firmy. Doskonałymi tego przykładami są dwie działające w Polsce firmy: Xerox w dziedzinie kserokopiarek i sprzętu elektronicznego oraz AT&T, amerykański koncern telefoniczny. Czcionka graficzna stosowana przez Xeroxa była na przestrzeni wielu lat poprawiana tak powoli, że zmiany są ledwo dostrzegalne. Podobnie glob będący symbolem korporacji AT&T był wielokrotnie modernizowany – w taki jednak sposób, by uaktualnić (ale nie zmieniać) wizerunek firmy w oczach klientów. Jeśli twe logo jest przestarzałe czy mało atrakcyjne, lub też jeśli nie wyraża już twego upozowania – zmień je koniecznie. Nie wprowadzaj jednak zmian dlatego tylko, że dotychczasowy znak graficzny po prostu ci się znudził. Zastanów się także, czy nie warto po prostu trochę poprawić swojego logo, zanim postanowisz zupełnie się go pozbyć.

About