Reklama i Social Media

Telesprzedaż

Telesprzedaż

Jak przygotować się na odmowy?

To co łączy wszystkie rozmowy handlowe to słynne „Nie”. Chodzi oczywiście o odmowy z jakimi się spotykamy podczas naszych rozmów handlowych. Niestety na wielu telemarketerów działają one w sposób bardzo negatywny i demotywujący. Nie powinno tak być, bowiem odmowy to normalna rzecz. Ważne, abyśmy umieli sobie z nimi radzić i być odpowiednio na nie przygotowani.

Telesprzedaż to taka branża, która daje nam ogromną korzyć. Chodzi mianowicie o to, że nasz rozmówca nas nie widzi. Dlatego możemy wspierać się różnego rodzaju notatkami. Dlaczego zatem tego nie wykorzystać. To świetny sposób, na to aby radzić sobie z odmowami.

Przede wszystkim spiszmy wszystkie argumenty na „nie” z jakimi spotykamy się podczas rozmów handlowych z naszymi klientami. Następnie do każdego takiego argumentu dopiszmy sobie kilka kontrargumentów. Dzięki temu, za każdym razem kiedy usłyszymy od swojego klienta odmowę, będziemy wiedzieć w jaki sposób zareagować. Im więcej takich rozmów przeprowadzimy, tym więcej będziemy posiadali wariantów do wykorzystania.

Starsze artykuły tematyczne:

About